Full Body Scrub med CelluliteWrap og infrarød Sauna Tunnel – Detox af kroppen

Er det tid til, at du vil gøre noget for dig selv og din krop? Så er denne behandling, lige hvad du søger. Behandlingen kan stå for sig selv, som en afslappende behandling, hvor du hjælper kroppen af med alle affaldsstofferne. Behandlingen kan også bruges, som det perfekte supplement til slankekuren eller slankebehandlingen.

Vi ved nemlig, at en krop hvor der er mange ophobninger af tungmetaller og giftstoffer, har svært ved at komme af med det overskydende fedt.

Infrarød Sauna modvirker smerter, og er som nævnt meget effektiv til afgiftning af tungmetaller og ophobede giftstoffer i kroppen. Behandlingen giver samtidig en blød hud som en ekstra bonus.

Infrarød varme kan også hjælpe til at bekæmpe stress, betændelse og stivhed i kroppen samt bidrage til øget blodgennemstrømning.

Den infrarøde varme har en gavnlig virkning på rigtig mange lidelser. Blandt andre:

– Bekæmpelse af smerter

– Stress

– Betændelse og stivhed i kroppen

– Afgiftning

– Forhøjet blodtryk

– Fibromyalgi

– Psoriasis

– Overvægt

– Gigt

En infrarød Sauna Tunnel er modsat den traditionelle sauna hverken fugtig eller ubehagelig varm. Et oplagt alternativ hvor du kan slappe fuldstændig af.

Denne behandling forkæler dig fra top til tå. Behandlingen indeholder:

Full Body Scrub

Dødehavssalt:

Indeholder den højeste koncentration af mineraler, som er essentielle for at bevare huden sund og elastisk. Mineralkoncentrationen i dødehavssaltet er på 35%, hvor almindelig salt kun har 3,5%.

Passionsblomst olie:

Har et højt indhold af linolie, der fugter tør hud. Denne olie er en hemmelighed fra Amazonerne! Den virker regenererende på huden og beskytter mod oxidativt stress.

Vindruekerneolie:

Indeholder den essentielle antioxidant procyanidin, som er en vigtig kilde i bekæmpelsen af frie radikaler, som også beskytter hudens vigtige lipider. Den stimulerer også udviklingen af nye friske celler og holder huden smidig og silkeblød.

Bodypack Cellulite Expert pack

Helbredende kalk fra Ruegen øen:

Virker cellefornyende, mindsker hævelse og inflammation og udglatter huden

Coffein:

Drænerer og aktiverer lipid nedbrydende enzymer. Stimulerer mikro-cirkulationen i huden.

Jojoba olie:

Indeholder pro-vitamin A og vitamin E og virker mild anti-inflammatorisk.

Argan olie:

Beskytter mod oxidativt stress og modarbejder frie radikaler. Den regenererende anti-age effekt bidrager til betydelig forbedring af hudens fremtoning.

Passionsblomst olie:

Se ovenfor

Det er videnskabeligt bevist, at den unikke kombination af naturlig coffein og aescin (hestekastanje; virker styrkende på blod kapillæerne) med bioteknologisk fremstillet aminosyre complex kan reducere ophobning af fedtceller samt forbrænde allerede eksisterende fedtaflejringer.

Full Body Scrub med CelluliteWrap og infrarød Sauna Tunnel 895 kr. 447,5 kr.