Infrarød tæppe

Som hjælp til slank eller som ren detox af kroppen.

På Healux Klinikken er vi vilde med infrarød varme, fordi vi mener, at det er et rigtigt godt supplement til dig, som er i gang med slankebehandlinger, dig som synes din slanke kur er gået lidt i stå, eller for dig som lider af ubehag, smerter m.l i kroppen.

Den infrarøde Tæppebehandling er en lidt mere skrabet udgave i forhold til vores infrarøde Tunnelbehandling. Forskellen på de 2 behandlinger er, at du ved den infrarøde Tunnelbehandling får en fuld kropsbehandling med peeling og kropsmaske med i købet, hvor du ved den infrarøde Tæppebehandling kun får effekten af den infrarøde varme.

Det er bevist, at anvendelsen af infrarød varme er en af de mest effektive og sikre videnskabelige metoder til at opnå vægttab og kropsformning. Alle livsformer på jorden har naturligt celler, der aktiveres og et stofskifte der sættes i gang vha. infrarød varme. Infrarød varme gennemtrænger huden, musklerne, knoglerne og indvolde, hvilket resulterer i en dybdegående behandling, som fremmer blodcirkulationen, aktiverer cellerne til hurtigere fornyelse og cellernes stofskifte. Det har en god effekt på i forhold til at mindske betændelse i kroppen, lindre smerter i led og ryg, skabe bedre cirkulation i tykt blod, hele sår og bekæmpe overvægt.

Systemet er udviklet med øje for at helbrede lidelser forsaget af nutidens påvirkninger på kroppen. Funktionerne omfatter både behandling for sundhed og helbred samt for overvægt og vægttab med mere, uden at der er bivirkninger på kroppen.

• Formålet med det infrarødtæppe er derfor:
  • Vægttab og fedtreducering
  • Aktivere cellerne til hurtigere fornyelse samt øge cellernes stofskifte.
  • Forbedre kroppens evne til at optage næring.
  • Fjerne udmattelse i kroppen og regenere energien.
  • Afhjælper muskelsmerter, nervesmerter, led- og gigt smerter.
  •  Kan hjælpe til med at fjerne leversmerter og smerter forårsagede af ukendte årsager.
  • Reducere betændelse i kroppen.
  • Udrense kroppen for giftstoffer såsom tungmetaller osv.
  • Giver velbefindende og efterlader kroppen frisk og sund.

Spørgsmål og svar

Du skal regne med ca. 60 minutter, hvoraf den infrarøde del varer 45 min.

Ja. Du kan til hver en tid trække tæppet til side.

Da der under behandlingen vil ske en effektiv udrensning af din krop, vil vi anbefale dig at drikke rigeligt med vand inden og efter behandlingen (sørg for at gå på toilettet inden du bliver lagt i tæppet).

Infrarød Tæppe 60 min. 350 kr. 175 kr.