Er det tid til at komme af med de ekstra kilo fra jul – så er januar et godt tidspunkt at starte på!

På Healux klinikken kan og vil vi hjælpe dig i gang – så du kommer godt fra start.

Vi ved fra mange af vores kunder, at det tit er starten på et slankeforløb som er den hårde, der hvor du oplever meget modstand, mange fristelser og ikke ser nogen synlig forskel – derfor får du effektiv hjælp med Healux ”slankforløb”

Få din hjælp til et synligt resultat her

Som en af de førende slank klinikker, har vi på Healux Klinikken i denne måned en ” kick-start dit slankforløb” pakke som indeholder 3 x Ultralipo og infrarødt tæppe kombi-behandling. Til kun 2250 kr. for hele pakken, normal pris 4050 kr.

” Kick-start dit slankforløb” pakken skal blot købes i januar, så når du ikke alle dine behandlinger i januar, er det helt ok at færdiggøre pakken i februar.

Ja tak – Jeg vil gerne bestille tid, til den første af mine behandlinger i pakken

Ja tak – men jeg vil gerne lige først bestille en tid til en gratis for-konsultation

MANGLER DU MERE INFO?

Lidt viden til dig, som gerne vil læse lidt mere

Fordelene ved UltraLipo cavitation behandling:

Hurtige og synlige resultater
Varigt resultat
Permanent fjernelse af fedtceller
Hurtig og smertefri behandling
Ingen bivirkninger
Ingen sygedage fra arbejde
Kun behov for få behandlinger (max 8)
Bevist effekt og sikkerhed
Fordi vi med UltraLipo behandlingen, aktivt via en cavitation teknologi, går ind og permanent fjerner fedt celler i områder hvor selve fedt koncentrationen er lidt større end det du ønsker, skal kroppen / lymfesystemet kunne følge med. Behandlingen vil derfor bestå i at vi max behandler et område på ca. 2 håndfladers størrelse, dette kan blandt andet være maven, ridebuks området eller øvre inderlår. Så altså en behandling som er helt perfekt, til de kompakte fedtdepot områder du bøvler med, hvor der er behov for at fjerne fedtceller permanent så koncentrationen ikke er så stor – læs mere her.

Fordelene ved infrarødtæppe:

Udrenser kroppen for giftstoffer såsom tungmetaller osv.
Forbedrer kroppens fedtforbrænding
Aktiverer cellerne til hurtigere fornyelse samt øge cellerne stofskifte.
Forbedrer kroppens evne til at optage næring
Fjerner udmattelse i kroppen og regenerer energien
Afhjælper muskelsmerter, nervesmerter, led- og gigt smerter.
Giver velbefindende og efterlader kroppen frisk og sund
Læs mere om behandlingen her

Vi glæder os til at se di på Healux Klinikken.